Як у виробниках, так і у дилерах різних профільних систем, які позиціонують на віконному ринку від дешевих (що є на слуху та інших мало відомих) до більш вартісних (відомих та практично не відомих) існує низка узагальнених помилок в аргументах стосовно вікон з профільної системи rehau.
Сьогодні поговоримо про ці аргументи, але перед тим, як ми розпочнем не забувайте поставити вподобайку.
Отож, поговоримо про аргументи чи переконання.
Помилка "ти програєш, я виграю". Змістом такої помилки є: - продавець не дає якісних аргументів у своїй позиції, а лише атакує усе, що він знає стосовно протилежної позиції. Продавець вважає, що може довести те, що його світогляд є вірний за стандартним налаштуванням. Але пошук справжньої якості працює не так.
Якщо Ви хочете, щоб люди ПОВІРИЛИ у Ваш світогляд, або у Вашу якість, тоді вам слід представити ДОКАЗИ того, що ви говорите ПРАВДУ.
Аргумент чи помилка №1.
"Між профільними системами різниці немає". "Не має різниці в якості пластику, у складі металу, в комплектації фурнітури, в типу монтажних матеріалів, в монтажному рішенні і т.д. Помилка, яку тут проявляють – це не достатньо вивчена інформація.НЕДОСТАТНЯ ІНФОРМАЦІЯ доводить про неправдивість висловлення. Критики розпочинають за стандартним налаштуванням зі свого особистого досвіду, а не з достовірної інформації.
Помилка № 2.
Існує простіше твердження, наприклад: "НІЧИМ НЕ ГІРШЕ ", або "ЦЕ ТАКЕ САМЕ" чи, наприклад: "Повір, все однакове, ЛИШЕ більше коштує". Помилка - атакувати продукцію rehau і не представляти власні аргументи, які грунтуються на доведеннях, випробовуваннях, дослідженнях підтверджених відповідними документами, що мають відповідні важелі. Отож, знов застосовується підхід, де світогляд критика видається за стандартним налаштуванням. Такий підхід показує лише ПРИПУЩЕННЯ, а НЕ існування відповідних ДОКАЗІВ.
Помилка №3.
Не достатня наявність альтернатив і застосування невірної стартової позиції.
Майже кожен представник інших профільних систем, заперечують існування системності і дотримання норм rehau, не володіють технічними знаннями, нормативною базою, без досвіду у цій сфері. Отож, стартова позиція, яку вони застосовують "НЕ ІСНУЄ різниці", у нашому випадку більш правильна стартова позиція " ЧИ ІСНУЄ різниця?". Або, наприклад, наявність альтернативного рішення: «Стандартна комплектація достатня для комфортного життя», натомість правильніше - «Скільки існує можливостей для комфорту». Або, наприклад: «На Ваш запит не існує таких можливостей у виконанні з пластику», натомість правильніше – «Ваш запит можливо здійснити з добре продуманого інноваційного рішень» і т.п.
REHAU представляє найбільш точну та безпомилкову документацію і наявність класних продуманих рішень, що дають можливість здолати прірву невизначеності віконного спеціаліста у реалізації запиту. Отож, правильна відповідь і запитання «СКІЛЬКИ ІСНУЄ ПЕРЕВАГ?»
Якщо для вас ця інформація є цікавою, будьте ще більш ДОПИТЛИВИМИ у якісному виборі і слухайте, слухайте, слухайте.
Comentarios